Meestgestelde vragen

Hieronder staan de meestgestelde vragen.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan alsjeblieft contact met ons op.

CONTACT OPNEMEN
Ibiza kleed - Sfeerverlichting Online

Categorieën

Artikelen

Binnenverlichting of buitenverlichting?

De lampen op onze website zijn NIET geschikt voor vochtige ruimtes als de badkamer in verband met spatwater en condensvorming. De lampen zijn ook NIET geschikt voor gebruik buiten.Om een lamp veilig in de badkamer te hangen moet deze spatwater dicht zijn. Vanuit de Europese Unie zijn er aan badkamer lampen strenge veiligheidsregels gesteld en moet iedere badkamerlamp een IP waarde hebben. De IP waardes zijn de geldende norm voor het gebruik van verlichting in vochtige ruimtes. Hoe hoger de IP waarde, hoe beter de verlichting bestand is tegen vocht en water. Over het algemeen zijn lampen met een IP waarde van IP44 geschikt voor de algemene verlichting in de badkamer. Verlichting met een IP waarde van IP21 kunnen gebruikt worden bij de wastafel. Welke IP waardes zijn er:

  • IP21 – bescherming tegen druppelend water
  • IP44 – spatwater dicht
  • IP54 – Stofvrij en spatwater dicht
  • IP65 – bescherming tegen waterstralen

Onze lampen zijn niet voorzien van deze waardes. Let hier goed op bij het aanschaffen van een badkamerlamp. Ben je er niet zeker van? Vraag er dan naar bij de winkelier.

Kleuren of Mozaïek van bestelde lampen

Ondanks de nauwe samenwerking met de fabrikant is het niet altijd te voorkomen dat de bestelde mozaïek lamp qua mozaïek patroon of kleurgebruik exact hetzelfde is als op de foto in de webwinkel, het blijft handwerk. Uiteraard streven wij ernaar zoveel mogelijk als op de foto te leveren.

Wat betekent een CE-markering?

De CE-markering is geen keurmerk.Met het aanbrengen van de CE-markering ( op producten waarvoor dit geldt ) geeft de fabrikant of zijn gevolmachtigde aan dat het product aan alle van toepassing zijnde Europese regels voldoet en dat de conformiteits- of overeenstemmingsprocedures zijn voltooid.In de meeste gevallen voor het betreffende product een conformiteitsverklaring hebben opgesteld. In deze conformiteitsverklaring is de producent of importeur verplicht aan te geven dat het product voldoet aan alle van toepassing zijnde Europese richtlijnen. De producent of importeur verplicht aansprakelijkheid te accepteren voor zijn product.

Gebruik van foto's en/ of teksten

Alle foto’s en teksten op de website van Sfeerverlichting Online zijn beschermd door het auteursrecht. Kopiëren of publiceren zonder toestemming van Sfeerverlichting Online is NIET toegestaan.

Bestellen

Hoe weet ik of mijn bestelling via internet goed is ontvangen?

Als u bij ons een bestelling plaats, ontvangt je van ons een bevestigingsmail. Als je deze niet hebt ontvangen, dan is je bestelling waarschijnlijk niet goed bij ons binnen gekomen. Twijfel je, dan kun je contact opnemen en bellen met 0314 – 846 579 of mailen naar klantenservice@sfeerverlichting-online.nl

Kan ik de bestelling volgen?

Ja, dat kan. Zodra wij je lamp hebben verzonden, ontvangt je een track & trace nummer waarmee je je zending kunt volgen.

Verzending

Kan ik een ander afleveradres opgeven?

Je kan bij het plaatsen van je bestelling kiezen om een ander factuuradres op te geven met een afwijkend afleveradres. Op de factuur staat bijvoorbeeld je thuisadres vermeldt, maar je bestelling wordt geleverd op je werkadres.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent bij levering, zal de post een bericht achterlaten. Dit kan zijn dat zij de volgende dag nogmaals langskomen of dat zij het pakket bij één van je buren hebben afgegeven.

Retouren

Klachten?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Sfeerverlichting Online
Telefoonnummer: 0314 – 846 579
E-mailadres: klantenservice@sfeerverlichting-online.nl

KvK nummer: 63359227
BTW-identificatienummer:NL855202841B01

Na ontvangst van je klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Hoe kan ik een lamp retourneren?

Een artikel retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel en – indien mogelijk- in de originele verpakking.

Download Retourformulier

LET OP: Indien wij op speciaal verzoek een lamp via een importeur bestellen en/ of een lamp naar wens laten vermaken kunnen ofwel de extra kosten bij retourneren in rekening worden gebracht of zelfs het recht op retourneren komen te vervallen. Neem in dit soort gevallen eerst contact met ons op alvorens de lamp te retourneren.

Wat te doen bij schade na ontvangst?

Wij besteden veel aandacht aan het zorgvuldig versturen van de lampen. Mocht er tijdens het transport toch iets fout zijn gegaan dan is dit natuurlijk vervelend, wij doen er dan ook alles aan om dit goed met je op te lossen.Wanneer je na het bezorgen van de lamp een schade constateert meldt deze dan binnen 2 werkdagen telefonisch op 0314 – 846 579 of per mail aan klantenservice@sfeerverlichting-online.nl.

Graag enkele foto’s van de schade aan de mozaïek lamp meesturen. Wij nemen deze schademelding direct in behandeling en houden je op de hoogte.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug als ik iets retourneer?

Terugbetaling van het aankoopbedrag vindt plaats uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontbinding van de bestelling door Sfeerverlichting Online.

Naar welk adres kan ik het artikel retourneren?

Je kan je bestelling retour sturen naar onderstaand adres:

Sfeerverlichting Online
T.a.v. Retourafhandeling
Auroraweg 5
7007 GZ  Doetinchem

Je kunt hier een retourformulier downloaden die je bij het artikel moet bijvoegen als je het retour stuurt.

Download Retourformulier

Als er aantoonbare slijtage of schade is opgetreden aan het geretourneerde, dan zijn wij gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag. Als in een bepaald geval het product echt in het geheel niet meer te verkopen is of echt niets meer waard mocht zijn, dan kunnen wij het geretourneerde weigeren en/ of besluiten geen geld terug geven.

 

BewarenBewarenBewarenBewaren